söndag 14 februari 2021

Resultat Km pimpel

 Hej!

Nu har alla abborrar rapporterats in. Jag och Stefan Johansson fiskade väster om Bjälnes. Fisket uppfattade vi som segt och de små dominerade. Stefan fick sina två största abborrar vi 15.15 tiden när vi skulle ge oss. Han bara skrattade åt det. Men så är ju fisket. Jag fick ihop cirka 3,5 kg matfisk men det krävdes många hål. Vi fick fisk från 8 m ner till 23 m. Stöpsträngar gav nog mest fisk.

Jag har granskat alla inskickade bilder. Med lite sökande hittade jag funktionen i mobilen som gav förstorade bilder. Allt gick bra att läsa av.

Det skulle visa sig att Jesper och Stefan hamnar på samma längd. 63.5 cm gav en delad första plats. Grattis till två klubbmästare.

Här under kommer bild på Stefans abborrar som jag fotograferade med kamera och resultatlistan. 

Priser delas ut via swish.

Henry


Resultatlista:                                        Pris

1.    63,5 cm Stefan Johansson           350:-
       63,5 cm Jesper Grip                     350:-
3.    60 cm Henry Hermansson            300:-
4.    58 cm Tommy Johansson             200:-
5.    56 cm Wiktor Holstensson
6     51 cm Jan-Anders Hallin
7.    50 cm  Stefan Hermansson
8.    49 cm Per Ernst
9.    47 cm  Erik Oskarsson
10.  43 cm Göran Edvardsson
11.  Bara smått. Mikael Lappalainen
12.  Bara smått Johan Wahlqvist

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar